25 Października 2023
ogłoszenie o wywieszeniu protokołu z komunalizacji nieruchomości przy ul. Piłsudskiego 1
O G Ł O S Z E N I E
Zgodnie z art. 17 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy
wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990 r. poz. 191, 253, 541,
z 1991 r. poz. 151, z 1992 r. poz. 20, z 1993 r. poz. 180, z 1994 r.
poz. 3, z 1996 r. poz. 102, 106, 496, z 1997 r. poz. 43, z 2002 r.
poz. 1271, z 2004 r. poz. 1492, z 2017 r. poz. 653 oraz z 2020 r.
poz. 462)
informuję, że
w siedzibie tut. urzędu, przy ul. marsz. J. Piłsudskiego nr 4, w dniach 25 października 2023 r. – 25 listopada 2023 r.
wywieszono na tablicy ogłoszeń (I piętro) protokół z komunalizacji
mienia będącego własnością Skarbu Państwa, w skład którego wchodzi
działka zabudowana, oznaczona w obrębie 1 - Ełk 1 nr 227/5, opisana w
księdze wieczystej OL1E/00076028/8, położona przy ul. marsz. J.
Piłsudskiego 1.
W okresie wyłożenia protokołu inwentaryzacyjnego dodatkowe
informacje w przedmiotowej sprawie udzielane są przez wydział
Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie
Miasta Ełku, pok. nr 234, tel. 87 732 61 19.
Z up. PREZYDENTA
Mirosław Hołubowicz
Zastępca Prezydenta Miasta
Pliki do pobrania
- protokół inwent.pdf (62.93Kb) Pobierz plik »
- ogloszenie-komunalizacja.pdf (48.27Kb) Pobierz plik »